GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK (GYIK)

Stúdiós vendégeinktől

  1. Mi az a pilates?

    A pilates egy mozgásforma, mely Joseph Pilates nevéhez köthető. Ő volt az, aki ötvözte a „nyugati” világ anatómiai ismereteit a „keleti” mozgáskultúra egyes eszközeivel. Hat alapelve: koncentráció, irányítás, központosítás, légzés, áramlás, precizitás. 

  2. Mi az a pilates reformer?

    A pilates reformeren (tehát egy gépen) végzett gyakorlatok sokkal összetettebbek a talajon végzett gyakorlatokhoz képest. Végtelen variációjú lehetőséget kínál, a rugók pedig segítenek a megfelelő ellenállást beállítani, ezáltal igazodva a résztvevő edzettségi állapotához és céljaihoz egyaránt.

  3. Kezdők is jöhetnek?

    Természetesen igen! Szeretettel várunk minden kezdőt, az oktatóink mindenben segítenek és nem fogod hátrányban érezni magad a többiekhez képest, akik jártak már korábban nálunk.

  4. Hány vendég van órán?

    A Római-parti stúdióban 5 db reformerünk van, az Andrássy úti stúdióban 2 db. Teltházas létszám esetén ezek a maximum létszámok minden órán. Értelemszerűen, ha ennél kevesebb a bejelentkező, akkor azon az órán kevesebben lesztek. 

  5. Hogyan tudok bejelentkezni?
    Először itt válaszd ki, melyik stúdiónkba szeretnél bejelentkezni: tmspilates.hu/studio
    Bármelyik „online foglalás” gombra kattintva megnyílik az órarendünk, kattints a bejelentkezés gombra, majd az email címed megadásával be is tudsz jelentkezni. 

  6. Hogyan tudok jegyet, bérletet online vásárolni?

    Ahhoz, hogy ezt megtehesd, rendelkezned kell Motibro fiókkal. Az első bejelentkezéskor kaptál egy Motibro-s rendszerüzenetet a megadott email címedre, ebben az üzenetnek az alján lesz egy „Személyes oldalam” link, erre kattintva be tudsz lépni a saját Motibro fiókodba. Itt már tudsz online jegyeket és bérleteket vásárolni.

  7. Mi történik, ha nem tudok elmenni arra az órára, amire korábban bejelentkeztem?

    Az óra kezdete előtti 24 órán belül már sajnos nem tudsz kijelentkezni, ha korábban bejelentkeztél és mégsem jössz el, tartozásod keletkezik. Több, mint 24 órával az óra kezdete előtt a Motibro fiókodon keresztül könnyedén kijelentkezhetsz.

  8. Mit vigyek magammal?

    Cipőre nem lesz szükséged edzés közben, készülj úgy, mintha jógázni indulnál: kényelmes és megfelelő ruházat, esetleg törölköző, ha szükségesnek érzed. Pilates zoknit tudjuk javasolni még, aminek tapadós az alja.

  9. Hol tudok parkolni? 

    A Római parti stúdió nagyon szuper parkolás szempontjából, így ezzel ott biztos nem lesz gond, mindig van hely és ingyenes. Az Andrássy úti stúdió a belvárosban van, ha nem találsz helyet az utcán, akkor a környező mélygarázsokat (pl. a Paulay Ede utcában), vagy esetleg a tömegközlekedést tudjuk javasolni. 

  10. Helyszínen is vehetek jegyet, bérletet?

    Természetesen erre is van lehetőség, a helyszínen bankkártyával vagy készpénzzel tudsz fizetni.

Vásárlóinktól

  1. Milyen gépek vannak a pilates-ben?

    A pilatesben vannak Reformer-ek, Cadillac-ek, de van még Ladder Barrel és úgynevezett Chair is. A legnépszerűbb gépeink egyértelműen a Reformer-ek. 

  2. Miért van ilyen sokféle pilates reformer?

    A reformerek kiválasztása során a vásárlónak többféle szempontot kell figyelembe vennie. Stúdióban fogja-e használni vagy otthon, mennyi hely áll rendelkezésre ehhez, hogyan szeretné tárolni, és milyen funkciókkal szeretné esetleg akár később bővíteni a kiválasztott gépet. 

  3. Miért ilyen drágák ezek a gépek?

    Egy angol gyártó, az Align Pilates kizárólagos forgalmazói vagyunk Magyarországon és Szlovákiában. A legmagasabb minőséget képviselik a pilates gépek világában, ragaszkodunk ehhez az angol márkához, minőséghez, nem szeretnénk az ár miatt beszállítót, gyártót változtatni. A vásárlóink, akiknek a véleménye a legfontosabb számunkra, maximálisan meg vannak elégedve a gépek ár-érték arányával.

  4. Kis eszközt vásárolnék, mikor fogom megkapni a csomagot?

    Ha azt látod a rendelés során, hogy „Raktáron”, akkor 2-3 munkanapon belül megkapod a csomagodat, minden esetben GLS-sel fogjuk küldeni. Ha a terméknél a „Rendelhető” állapot van kiírva, akkor érdemes előbb tájékozódnod tőlünk, hogy mikorra várható a következő szállítmányunk, különösen akkor, ha nagyobb darabszámban szeretnél rendelni.

  5. Gépet rendelnék, hogyan és mikor kapom meg a gépet?

    Ha gépet rendelsz, akkor előtte minden esetben telefonon egyeztetünk veled, van-e raktáron az adott gép, vagy amennyiben nincs, akkor mikorra várható a következő szállítmány. A kiszállítást saját kollégáink végzik, saját autónkkal, így közvetlenül tőlünk fogod megkapni a rendelésed és nem egy szállítmányozó cégtől.

  6. Ki fogja kiszállítani, összeszerelni, üzembe helyezni a gépet?

    Saját kollégáink végzik a gépek kiszállítását, összeszerelését illetve üzembe helyezését. Közel 5 éve foglalkoznak már ezzel, náluk jobban senki nem ismeri ezeknek a gépeknek a működését. Nem csak összeszelnek, hanem precízen, tökéletesen vízszintesen, azonnal használható állapotban hagyják ott a gépeket a helyszínen.

  7. Mi történik az üzembe helyezés során keletkezett hulladékkal?

    A keletkezett hulladékot minden esetben szelektíven gyűjtjük és hulladékkezelő partnerünkhöz juttatják el a kollégák, miután üzembe helyezték a gépedet.

  8. Milyen garancia van a stúdiós gépekre?
    Fém vázra és hegesztett alkatrészekre 10 év, rugótartó rúdra és footbar-ra 5 év, egyéb kopásálló alkatrészekre 2 év. A rugókra 2 év – ennyi időt vállal a gyártó arra, hogy a rugók nem veszítenek semmit az ellenállásukból. Kopóalkatrészekre, azaz pl. kötelekre, pántokra: 1 év. 
    Hivatalos, kizárólagos forgalmazóként Magyarországon a garancia lejárta után is tudunk segíteni, ez egyéni díjszabás alapján szokott történni.

  9. Javításban, karbantartásban is tudtok segíteni?
    Abszolút! A TMS Pilates által forgalmazott termékek javításában, karbantartásában egy fantasztikus, jól összeszokott csapat van a segítségetekre. Ők sokszor akár már egy telefonhívás alapján is tudják, mi lehet a baj, és akár már így is meg tud oldódni egy-egy problémás kérdés. Ha alkatrészt kell cserélni vagy javítani, akkor is nyugodtan keressetek minket, mindenben tudunk segíteni, raktárunkban mindig tartunk kopóalkatrészeket (kötelek, csavarok, csapágyak stb.)

  10. Hogy tudom kipróbálni, megnézni a gépeket?
    Előre egyeztetett időpontban stúdióink valamelyikében meg tudod nézni, ki tudod próbálni – továbbá, mivel az ország minden területére eljutottunk már, és ott vannak az általunk forgalmazott gépek szinte az összes nagyvárosban, abban is tudunk segíteni, hogy kihez fordulj olyan esetben, ha esetleg Budapest távol lenne Neked.